josefinegoldstein

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 15:49

hejsan, nu dissar jag bloggplatsen

min nya blogg är www.jjosefinegoldstein.blogspot.com :)

pussar

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 14:12

Hejsan

som ni ser har jag ändrat om bloggen igen, jag ändrar den hela tiden men det är för att jag inte blir nöjd med den. Men nu känner jag mig nöjd   

Denna dag går snabbt eller jag tycker det iallfall, har funderingar på att sticka ut och fota så jag gör nått iallfall.

Mamma och dom andra i familjen ska till strömstad men inte jag, stannar hemma och degar vid datan istället. Jag har kommit på att jag är typ rädd för min mobil.. jag vet det låter konstigt men ibland så kan jag tro att det vibrerar för att jag får ett sms eller att nån ringer och då hoppar jag till men då är det ingen som ringer eller skickar sms   

Och jag har börjat använda smileysarna på denna sida nu


Njut av dagen för det ska jag göra! 




/Josefine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards