josefinegoldstein

Alla inlägg under maj 2010

Av josse goldstein - 31 maj 2010 17:24

Hejsan, snabbt och kort inlägg, den nya toppen är uppe, klicka och kolla :) hihi aja skolan har vart mas som vanligt -.- nu ska jag ut och tvätta moppen :)

bild på toppen :)

  

Av josse goldstein - 30 maj 2010 20:12

Ny topp på G! har änna tröttnat på den jag har nu xd ser så dyster ut, eller vintrig då.. det är ju sommar på G!

Av josse goldstein - 30 maj 2010 13:07

Hejsan, yesyes söndag idag då.. men men, detta hände igår iallfall.

Åkte till tanum och satt i kyrkan och kolla i 2 timmar, 2 timmar tog det ;O men men, sen efter det så gick jag till bhallen och var där hela kvällen. Det fanns inget internet så då fick juh både roger och jag panik >< för det va typ bara jag och han där och några andra som skejtar :)

Sen kom Alicia :D och sen kasper :) och vi såg på sunes sommar (Y' JAAAA._  haha nej men asså ahh den va faktiskt rolig xd 

Sen kom L-P och då åkte alicia hem nästan, sen så ahh stängde bhallen typ så då fick man sitta och vänta på att föräldrarna skulle hämta en -.- Åkte hem och åt sen la jag mig :)

Idag då ehm... så ska jag sitta vid datan, och plugga moppe saken. Imorn blir det tillbaks till skolan.. vikket man inte pallar -.-

Ehm ahh det va nog allt jag ville säga.. 

Bilder som vanligt kommer upp :d och det är på massa olika saker som hände igår :)

puss på er :)


 

    


  

Av josse goldstein - 29 maj 2010 10:28

Hejsan, igår var det lunden, kul var det! åkte moppe och tog för det mesta :)

Ehm annars hände det la inte så mycket igår. 

Åkte hem och åt och sen la jag mig (y'

Idag då så ska jag se på när mina kompisar tar konfa, så det blir till att ta massa massa kort :d Sen blire väl bhallen tror jag, sen får jag la se vad som händer:)

Juste, har ju fått låna systemkameran igen då :) så det blir bilder från det ^^


men vi talaz :)

   

Av josse goldstein - 27 maj 2010 16:46

Hejsan (y' 

är på mega bra humör idag. även fast folk tror att jag är sur och skit, men tydligen då så kan man inte få ha dåliga dagar, men aja. Imorn äre fredag :D:D:D:D Jag ska få låna hannahs systemkamera Canon 450D :)

Så det blir till att fota hela helgen :D

Blir inte så långt inlägg idag

Puss^^

Bilden som ni ser är kanske suddig, men skit i det! Jag har tatt bilden och den är så jävla cool, för det liknar cannbis plantan xd hahaha :)   

Av josse goldstein - 26 maj 2010 19:08

Idag så har det inte hänt så mycket ;o

Vi hade vikarie på No saken, och jag tror hon blev as suuuur på mig för att jag sa att jag inte brydde mig om skiten vi höll på med >< HAHAHA men aja :) Sen på matten gick det ju bra (y' jag har blivit värsta geniet ;d Sen var det jumpa, och det blev orientering.. och när jag och en som heter Evelina från min klass hade kommit en bit så blev jag såååååååååååååååååååååååå pisse nödig >< och åhhhh det va as jobbigt eftersom vi va mitt inne i skogen :( Sen så när vi väl kom tillbaks efter typ en halvtimme eller nått så fick jag äntligen gå på toa!

Efter skolan blev det till att sitta på trafikskolan och plugga pärmar :) Nästa vecka så ska jag göra manöverkörningen :d så det ska bli gött att bli klar med den biten :D Och det är 24 dagar kvar tills jag fyller :D

Puss på er :)

  Bild, hemma hos mig :)

Av josse goldstein - 25 maj 2010 16:36

Hejjjsan :)

Seg dag asså! Igår kväll fick min lilla katt kattungar, det blev 4 st^^ och hon skulle juh självklart föda på natten -.-

Egentligen behövde jag juh inte vara med när hon födde ungarna, men var med ifall det skulle fastna eller nått ><

Hehe, och ahh man blir juh självklart mega trött så man inte orkar nått och det påverka ju skolan -.-

Nu sitter jag här hemma och ska snart äta tror jag ;o Som vanligt kommer några bilder :)

pussar (y'     

Av josse goldstein - 24 maj 2010 17:42

thihihihih hejjjsaaaannananan :)

ehm chill dag har det varit! Mycket spring dock, men det får la gå^^ Har typ bara haft vikarier idag (y'

Klarade svenska provet också, najjjs de^^

När jag kom hem va det ett brev från min svenskalärare >< och då stod det att jag måste läsa böcker -.- nej jag tror inte det..

Om några timmar kommer föräldrarna hem-.-

Som vanligt så bjuder jag på några bilder :)

puss på er :)     

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards