josefinegoldstein

Alla inlägg under februari 2010

Av josse goldstein - 28 februari 2010 12:20

hejhej :)

hmm sista dagen på lovet då :/ det typ suger lite granna.. men kan ju fatta mig kort lite på vad jag har gjort på lovet (Y)


Måndagen då så blev det ju gbg med anton,menöy och i gbg träffa man lucas :) det va najjs som fan!!

Tisadg, ehm.. då va jag på möte sen så blev det lunden (Y)

Onsdagen blev det gbg med filip.. fast vi va med lucas,sara och kerstin.. dagen där blev ju inte som man hade tänkt sig..

Torsdag.. ehm jag tror jag va hemma ? :S

Fredag, blev det gbg igen med L-P och Bianka och träffa lucas nere i gbg (Y) sen efter gbg blev det lunden och sen hem till Bianka.. mådde illa som tusan efter jag hade ätit på Mc donalds den dagen :S så natten sov jag inte ett piss -.- halv 8 på morgonen spydde jag genom biankas fönster.. hmm pinsamt va det, men men jag hade ju blivit matförgifad avmc donalds -.- senare på dagen fick jag veta att bjonken också hade spytt genom sitt fönster xd Åkte iallfall hem då på lördag morgon.. gjorde inte ett piss.. vid 6 så drog jag till bhallen och päste med folket :)

när jag kom hem satt jag vid datan och päste och snacka med filip:)

sen blev det till att sova, najjjjs :)

söndag, händer inte så mkt.. drar till strömstad lite senare (Y)

mjo jag vet.. jag slarvar med skrivandet.. men jag pallar bara inte.. men men vi talaz ;)<3



aahh imorn äre skola..

Av josse goldstein - 23 februari 2010 09:43

Greeeennnnnn Daaayyyy kommer till Götlaborg den 5 juni och jag kommer vara där!

okej nu är det så här att jag kommer inte vara inne där dom ska spela för jag pallar inte stå och knö >< så jag har bestämmt mig för att stå utanför och kolla på dom stora tv sakerna ;) kanske lite lame och det kanske inte räknas som att ha sätt dom? men skitsam jag får höra dom iallafall ;D


igår va jag i Götlaborg med Anton och Menöy :) träffa Lucas också^^ FAN vad kul vi hade asså! Päste sönder på Mc donalds det första vi gjorde (Y) sen blev det till att gå runt och åka spårvagn ut till SKF och gamlestan och så (Y) Bussen hem va ju sen pga vädret -.- men aja det får la gå, kom ju hem utan skada :)


Tack för dagen Anton. Menöy och Lucas :)<3

Idag blire tanum halv 4.. ska på möte, sen blir lunden (Y) najjjs


Pussar :)<3

Av josse goldstein - 21 februari 2010 11:52

    chacha :)

söndag idag då.. lite lame vettu men men dagen är väl snart över :) Ensamn hemma för tillfälligt .. när dom andra kommer hem måste jag hjälpa till att bära in ved -.- hur jäääävla lame som hellst men men det får la gå.

Satt och snacka med lucas och filip nyss i skype.. det va jätte socialt vi prata i mun på varann -.- nja tvärtom.. ingen sa nått typ..

mjo bilderna jag har laddat upp ska jag säga lite om :)

bild 1, sweet tröjan (Y) ska skaffas innan sommarn eller aa när det börjar bli varmt, love på den t-shirten :)<3

Bild 2. Solglasögon från H&M (Y) hade tänkt att köpa ett par andra.. men dom kosta 2000 :- vikket man inte pallar -.- så jag hoppas på dom dära brillorna på bilden när solen kommer fram :)


Idag är jag mer på skrivhumör :O vissa dagar orkar man inte skriva..

imorn ska jag te Götet med Anton, Filip maybe L-P and sara to :) men jag får aldrig reda på tiden när vi ska åka -.- så man får väl se om man kommer iväg imorn.

Idag så är vädret mycket mycket mycket bättre än igår (Y) det blåser inte och aa det är så jävla mycket bättre :d får hoppas att det blir bra väder (Y)

Hmm.. nu sitter jag här och lyssnar på " kiss me thru the phone" den e najjs (Y) väntar också på att lucas ska ringa på skype igen tror jag..

men men, jag får ta dagen som den kommer :)

pussar ;)

Av josse goldstein - 20 februari 2010 21:31

hejsan :) vakna av att det va svin kallt :S låg i sängen till typ 10 låg och smsa sen blev det ner till datan och päsa, fast efter 5 min blev det för kallt då blev det på med jackan och sätta sig vid datan igen :)

Hela dagen har gått åt till datan och mobilen, inte gjort så mycket mer idag bara pääääst.. jag vet jag slarvar med att skriva men jag pallar inte med det -.-

men vi talazhej :)<3

Av josse goldstein - 18 februari 2010 18:51

hejsansvejjsan :)

aa idag då har det bara vart päääääs dag :) borde fan vara så varje torsdag, imorn är fredag då blire parttttteeeeeyyy i skolan xd host yeahh lite mobbat att det är i skolan men men.. efter skolan blire gymmet med bjonken och filip :) sen blire lunnnnden. najjjjs :)

aa jag vet jag slarvar för jag skriver inte så ofta längre.. men jag har fullt upp med massa andra saker,, nu ska jag dra mig talaz<3

Av josse goldstein - 14 februari 2010 10:52

hejjjjsan :) får ta och berätta lite om helgen tror jag..

Fredag så stack man ju hem till Bianka med filip :) vi päste.. sen drog vi ner till bussen och på bussen så satt lucas, så träffa vi också persson, eric, august och aa folk :) sen drog man ner till grebbestad och päste sig bort till lunden (Y) hade huvudvärk som tusan -.-

Lördag va man i Götebog med filip :) träffa bianka, simon, fju och simone också :) sen drog jag och filip hem vid typ 3.. satt och snacka på tåget fram till dingle.. sen blev det buss :) då blev det ännu mer snack.. kanske lite för mycket kanske :$ typ vid halv 6 eller nått så kom man till bhallen.. då va jag helt borta väck.. somna i soffan när jag såg på jalla jalla >< sen blev det hem vid 11. Satte mig vid datan och prata med Sara, L-P, lucas menöy och filip.. sen blev det sängen och jag somna direkt ><

Idag är det alla hjärtans dag och det händer inte ett piss här :/ morfar kommer vid 1 men aa blir helt ensam på alla hjärtans dag (N) inte så najjjs... men ska ta och dra mig hörru.. så talaz :)<3  

Av josse goldstein - 11 februari 2010 18:29

hejjjjsan :) mmmmmmm sitter och snackar med malle, kerstin, sara, lucas och filip najjjjjjs :) heheheh imorn är det fredag, ska kanske färga håret imorn också, men får se.. drar hem till bianka efter skolan med filip och päser där. Najjjjjs :) mmmmmm bamba=matsal :) hihihihi

blir göteborg på lördag :) najjjjjjjs ^^

men ska dra mig talazhej<3

Av josse goldstein - 10 februari 2010 18:29

hejjjsan :)

idag är det onsdag, najjjs, skolan har vart pääääääääs:) efter skolan stack jag, bianka och filip hem till bianka :) det va funfunfun:) sen stack vi till bhallen och nu sitter jag här. Ska dra hem vid 8 typ, sen vid 9 blire Andra avenyn<33333333333333333333333333333333333333333

lovvvvvvvve that program lixxxxxx :) imorn äre torsdag det är faktiskt en päs dag för mig, även fast det är lååååång dag :/ men jag ska ta och dra mig nu så talazheja

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards