josefinegoldstein

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

hejhejhejhejhejhejehejehej

Av josse goldstein - 26 juli 2010 18:42

Hej bloggen :D

Nu är jag hemma från Götet, har vart upp och ner.. men men så är det, jag och Emelie va med pappsen på jobbet igår och då fick jag lära mig köra truck. HAHA! riktigt fail såg det ut ;o Nu sitter jag och väntar på att bajs anders och bajs sara ska komma så jag kan ha kul :d Imorn bär det av till gbg igen ;) hihih, busig vecka har det vart, hahah!

Har tagit lite kort över havet typ 100 meter därifrån jag bodde, så njut av dom. 

Pussar!:)     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 15:49

hejsan, nu dissar jag bloggplatsen min nya blogg är www.jjosefinegoldstein.blogspot.com :) pussar ...

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 14:12

Hejsan som ni ser har jag ändrat om bloggen igen, jag ändrar den hela tiden men det är för att jag inte blir nöjd med den. Men nu känner jag mig nöjd    Denna dag går snabbt eller jag tycker det iallfall, har funderingar på att sticka ut och fota...

Av josse goldstein - 11 augusti 2010 23:54

Heej!  skriver ett snabbt inlägg för dagen och det blir inte så långt, dagen har bestått av kompisar, moppe, bensin och körning och prata i telefon ^^ Jag ska skriva mer imorn, lovar! Sängen väntar på mig just nu och som ni ser har jag ny desig...

Av josse goldstein - 9 augusti 2010 18:13

Hejjsan Yes vi dissar myggbett det är bara fett jobbigt ;o har fått ett myggbett på min högra skinka :( gillas inte här! Sitter annars för tillfälligt och filar naglarna.. folk vill att jag ska dra ner till Grebbestad men jag e trött och då går j...

Av josse goldstein - 8 augusti 2010 23:35


skulle bara säga att jag är ganska trött, och nu ska jag duscha sen sova, och så ska jag upp ganska tidigt imorn också ;O puuuussss, juste ny topp.. vet inte om jag blev så nöjd.. kommentera gärna vad ni tycker :)    ...

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards