josefinegoldstein

Alla inlägg under juli 2010

Av josse goldstein - 31 juli 2010 21:31

Hejsan, sorry för min dåliga uppdatering som vanligt.. ehh just nu känner mig inte på topp nånstans, är sjukt trött och mår allmänt dåligt. Gud vad bra dag (y'

Dagen har vart bra till en början iallfall, vart i Lysekil och visat upp mig ;O haha nej det lät dumt men jag har vart där iallfall. Och jag har sån stor skräck för att åka färja.. och jag skulle sitta på en färja i 10 min typ.. och ahh den gick till lysekil, och jag trodde jag skulle dö ;o

När jag var på väg hem messade jag Biankakakakkaa och jag hade bara sån meeega tur. Hon va på torp så jag fick åka med henne och hennes pappa hem till tanum (y'

Idag fyller min syster Ida år :) kände mig jätte schysst att jag stack då..  men men, imorgon blir det Tanum och Grebbestad och på måndag sticker man till farmor och farfar :)

Bjuder på en bild på tårtan och dagens outfit :) pusssss   

kanske lite upp och ner, men ni får stå på huvvet :)


  


det ser ut som jag har  värsta kaggen på bilden juh :(

Av josse goldstein - 26 juli 2010 18:42

Hej bloggen :D

Nu är jag hemma från Götet, har vart upp och ner.. men men så är det, jag och Emelie va med pappsen på jobbet igår och då fick jag lära mig köra truck. HAHA! riktigt fail såg det ut ;o Nu sitter jag och väntar på att bajs anders och bajs sara ska komma så jag kan ha kul :d Imorn bär det av till gbg igen ;) hihih, busig vecka har det vart, hahah!

Har tagit lite kort över havet typ 100 meter därifrån jag bodde, så njut av dom. 

Pussar!:)     

Av josse goldstein - 18 juli 2010 20:11

Hejsan bloggen

jaa som rubriken trött trött som F*N, så om ni ser att det är vissa ord som ser konstiga ut och inte går att läsa så är det för att jag är ganska trött.

Får änna ta och berätta vad som har hänt :)

Igår så åkte jag ner till Grebbestad tror jag.. aja skitsam, jag var iallfall med Anton, Tommy, och alex. Sen senare på kvällen så stack alla vi 4 upp till Tommy och var där och chilla, sen blev det bestämt att jag skulle sova där med alla dessa 3 killar. Mamma va inte så pigg på detta men hon gav sig tillslut, så jag hade en mega roliga kväll med dessa goa killar (y' 

Vi la oss ca 4 eller nått.. och sovit gött har jag iallfall inte gjort.. Nån annan som har sovit skönare än mig inatt? :d finns säkert 10000000 :)

Sen senare på dagen efter man hade vaknat ock sånt så stack jag till kusin min som har kommit hem från spanien :D

Sorligt nog hade hon inte fått tag på Gucci väska till mig :( men men det får ju gå :)

Nu sitter jag hemma, och ska snart duscha, sova se på tv för hela slanten! Imorn blir det banken och sen GBG :) puss


  


  

Av josse goldstein - 17 juli 2010 11:47

Hejsan bloggen 

jag hann faktisk skriva idag :d helt otroligt, som tur va vakna jag tidigt (y'. Jag har inte sovit ett piss inatt.. och nu är jag mega trött och ska ta moppen till tanum vid 3.. hoppas jag inte somnar medans jag kör ;o.. Men iallafall sen vid typ 5-6 så drar jag ner till grebbestad och ser om det är socialt folk där, om inte.. får jag ju dra hem eller till min kusin, om hon nu har kommit ehm från spanien ;o Hon har köpt en Gucci väska och ett par solglasögon till mig :d eller ahh hon skulle göra det iallfall :) På tisdag eller onsdag blir det nog GBG ! RAGGA RAGGA RAGGA ute på stan :)

men nu ska jag dra, bjuder på dessa bilder :) 

puss



   


  

flumm...

Av josse goldstein - 16 juli 2010 22:15

Ja, jag känner för ett till inlägg faktiskt.. jag färga ju slingor idag i håret.. och nu är det typ ahh vad kan man säga... det blonda/kopparfärg slingorna har typ kletat ihop sig eller nått. Eller det har typ stelnat ;o så jag måste va ganska rädd om håret nu.. för jag märker att jag tappar det lätt. Jag ska gå och ta mig en dusch sen om ni vill veta :d

Imorn vet jag inte om jag hinner skriva.. anledning till detta är för att jag ska till Grebbestad (y och då hoppas jag på mycket kort som jag kanske kan lägga in ;d

Till veckan så ska jag till gbg igen.. men vet inte riktigt när.. hoppas på innan fredag så jag hinner träffa moa :)

avslutar med 2 bilder. puss :)



  




  

Av josse goldstein - 16 juli 2010 12:31

Hejsan

jag har ett stort problem känner jag ;o.. jag vet inte vilken dag det är.. eller jag vet att det är fredag idag.. eller jag tror det är fredag, men jag har blandat ihop dagarna totalt ;o Svullnaden har gått ner på benet :d eller den är rättare sagt borta :d men blå märket sitter där :/

Idag ska jag hem till Fredrika som ska hjälpa mig att blondera slingor :) Sen vet jag inte vad som händer :/

Nu måste jag sticka och äta.. är ganska hungrig ;o

Pussss   

Av josse goldstein - 15 juli 2010 21:06

Hejsan bloggen :)

Sorry för jag inte skrivit på ett tag nu men jag har en förklarning till det hela (y'

Jo i Lördags va det ju Carneval i Grebbestad och jag palla inte gå så jag åkte ner till Göteborg.. kanske redan har skrivit det. Men iallfall, jag tog följe till Gbg med min kusin och hennes kille :) Dom skulle nämligen till Spanien. När jag kom till Gbg så blev jag hämtad av pappas Chef, han bjöd mig på mat :) Och medans vi åt så fråga han mig om jag fortfarande fota, och jag sa ju självklart ja. Så efter vi hade ätit åkte vi runt och kolla efter systemkamera (y' och när vi väl hitta den jag spara till så tog han fram plånboken och tog fram pengarna :o

jag blev så chockad.. jag fick alltså en systemkamera :D fyfan vad glad jag blev :D

Under den tiden jag va i gbg så har jag lyckats med följande:

Somna i truck på pappas jobb..

Blev typ omkörd av en buss.. eller ahh bussen körde förbi mig och Moa, och det va mitt i natten så vi fick gå en jävla bit för att komma dit där vi bodde ;o

Det positiva va att jag träffa min kompis Jannica som jag inte har träffat på över 3 år ;o så det va mega kul (y'

Sen har jag väl lyckats med massa saker.. både neggu och posi :)



Igår när jag kom hem från gbg så åkte jag ner till Grebbestad och var med Anton, Rex,Jocke och L-P.. det va kul :) kom 3 killar och ville ha skjuts, vi fick ju pengar för det så varför inte.. Jag fick köra den snygga ;) haha blev faktiskt en flört mellan mig och han ;) höhö Jag hade typ kört honom i 1-2 min.. när han går av ger han mig 100 spänn och blinkar ;p hha snacka om att tj'na pengar. När jag åkte tillbaks så lyckades jag ramla -.- hahaha måste sätt roligt ut asså.. sen inne i skogen så ramla igen -.- och då slog jag mig ganska rejält på benen. Och när jag skulle hem från Grebbestad så körde jag nästan ner i diket.. och anledningen till detta va för att jag va trött. Så Johan fick köra hem moppen för mig och jag åkte med mamma. 

Avslutar med några bilder från GBG :)





  


  


  

Av josse goldstein - 9 juli 2010 22:56

Hejsan, imorn är det carneval i Grebbestad.. och idag när jag va där så va det 2 fulla personer som hade sex ute på en brygga.. så kom polisen.. haha

Nu kanske ni tänker ahh men va har det med rubriken att göra? hmm ahh det märker ni nog på bilden :)

Som sagt carneval imorn.. taggad va jag men nu skiter jag i det.. för jag drar till mitt älskade Göte!

Så imorn bär det upp mycket mycket mycket tidigt på morgonen.. vilket är tummen ner.. men men ahh det va nog allt för mig :) 

pussssss   Nu ser ni rubrikens mening :)

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards