josefinegoldstein

Alla inlägg under mars 2010

Av josse goldstein - 31 mars 2010 12:18

Hejjjj folket :) ahh kan ju bara säga att jag är sååååååååååååå jävla glad just nu. Fick världens GULLIGASTE mening på msn av min älskade vän Anton jag printa det för det va så jävla bäst så jag ska ladda upp den :)

Tänk att en mening och några ord kan göra en så jävla happy! Tack Anton du gjorde verkligen min dag! ♥

Ehm igår kväll hade jag inget för mig så jag sätta ut mig på BDB FOKUS och det blev en del kommentarer :)  heheh men den bästa kommentaren och det bästa svaret va ju på en bild som jag också ska ladda upp :)

HAHAHA fan livet kan inte bli bättre nu för det är sååå jävla braaaa.

Idag drar jag till gbg en stund då och träffar Filip sen blire bhallen all night long :)

puss på er :)

  nawwwwww Anton,du gjorde min dag   HAHAHAHAHA

Av josse goldstein - 30 mars 2010 15:21

hejjjsan, skrev just i min andra blogg som heter www.skakadittass.devote.se (Y) sorrry men jag kan inte länka på den här sidan.. vet inte hur man gör :S det står att det typ inte går.. men aja ehm idag har jag gymmat :) Och jag gymma med Filip om det är intressant, frågetecken? Va heeeelllt sluta efter gymmet xd hahahha ingen kondition alls, och ändå gjorde jag typ inget xd hahahah.. Men när jag kom så åt jag sallad :d Imorn så äre nattöppet i bhallen och jag ska dra mig till gbg en stund och päsa :) drar väl från tanum vid 16:20 är framme i gbg tyyyp 18:40 är i gbg i exakt tid 1 timme och 7 min hahhahahah lite onödigt ändå att bara vara där i en timme men aja :) sen blire till att päsa på tåget ;) hahah jaaa sen blire då till att päåsa i bhallen hela nått :) men nu ska jag dra mig så pussar på er <3

Av josse goldstein - 29 mars 2010 21:49

  chacha bloggen, humöret är på topp idag, eller aa kanske inte på topp men det är bra iallfall (Y) va i UA idag och kolla på moppe :) Filip va snäll och hängde med (Y) ska beställa den moppen på bilden :)såååå det bliiir najjs :)

all skit som har varit nu har väl typ löst sig, jag gjorde det svåra valet men det kanske va enkelt ändå? men aja nu äre som det är.. men aa dagen har vart graaajjjt :)

Imorn blire gymmet (YY)

najjs, pusshej

Av josse goldstein - 28 mars 2010 23:47

aa, rubriken säger nog det mesta,, dagen idag har vart överbelastad med skit,, och ännu mer skit kom för varje timme som gick.. men som sagt efter regn kommer solsken? right? Får hoppas på de.


kort inlägg.. puss

Av josse goldstein - 28 mars 2010 12:46

aa, end of story

Av josse goldstein - 25 mars 2010 18:44

chacha :)


yes, imorn har jag lov, eller aa vår skola då.. för skolministern för vår skola hade typ gjort nått fel så vi hade fptt lov v.13 istället för v.14 hmm.. så aa men sånt e livet. Åhh ibland älskar jag verkligen min syrra, seriiiöööstt!! hon hitta mitt turarmband! Fifan vikken tur asså, blev mega glad, och dagen idag har faktiskt varit bättre :))))

Idag hare vart en lång dag, men torsdag för min del är faktiskt päs:) Nu sitter jg vid datan och päser (Y)

Imorn så blire skola -.- majs, det pallar man inte,,. kort dag blire iallfall (Y)

Juste jag har börjat med ett nytt ord.. majs.. säger det hellllllla tiden. Men nu ska man dra sig så talaz :) imorn blire lunden och på lördag så blire gbg :)

Av josse goldstein - 24 mars 2010 19:52

chahcha bloggggeeeennn :)))))))))

tiiiieeeppp idag dåw, nej jag bara skojja men hejsan, idag har dagen varit bättre än igår. har vart på torp en snabbis idag, annars har man vart i skolan och bhallen en stund :) men sen så blire andra avenyn<33333333333333333333333333333333333333333333

men nu ska jag draaaaaaaa pussssss

Av josse goldstein - 23 mars 2010 19:31

just nu är allt ett stort frågetecken, asså jag menar inte att jag typ inte fattar matten eller nått sånt utan jag menar med livet,vänner och kärlek.. eller aa man kan ju säga allt som har med det att göra. Förstår mig inte på det längre allt är så rörigt och jag vet inte vad jag ska göra åt saken heller.. får ta det som det kommer men aa.. aja skitsam.

Nu kanske man undrar varför jag skrev det här, och nej det är inte för att uppmärksamhet, lovar! men jag visste inte vart jag skulle skriva det och det står ju inte direkt i nån jävla bok om jag får skriva det här eller inte eller? men skitsam, dagen idag har vart tummen ner och varför allt är så jävla pisst just denna veckan vet jag inte :S och nej jag har inte pms/mens, lovar det med.

men men alla har väl sina dåliga dagar eller? mja right, försöker också hitta nån låt som betyder, just nu knarkar jag verkligen baby med Justin bieber, men det är när jag lyssnar från mobilen. När jag sitter vid datan så dunkar jag får det mesta skaka ditt ass, looovvvve that song!!! <33333333 men jag vill fortfarande hitta en låt som betyder nått speciellt, men har inte hittat låten ännu..

åhhhh måste verkligen berätta en läskig sak.. läste mitt Horoskåp i okej tidningen för några dagar sen, och det stämmer sååå jävla perfekt just nu och jag ska skriva den här



Tvilling

21 maj-21 juni

Det kan kännas som att ingen lyssnar när du försöker att berätta om hur du vill ha det, men sluta inte prata.

Karriär: Allt står stilla och att ingen ser hur mycket du faktiskt anstränger dig.

Vänner: Du känner dig ensam och övergiven, men dina finns där när du verkligen behöver dem.

Kärlek: Tänk på vad du själv behöver och vill. Du kan inte vara alla till lags.


Asså seriöst, det stämmer så jävla mycket :s och det är fett läskigt faktiskt :o

okej nu har jag faktiskt skrivit ett ganska långt inlägg så jag ska inte skriva mer :)

pussar

saknar det vi hade förr.

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards