josefinegoldstein

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

myggbett= diss

Av josse goldstein - 9 augusti 2010 18:13

Hejjsan

Yes vi dissar myggbett det är bara fett jobbigt ;o har fått ett myggbett på min högra skinka :( gillas inte här!

Sitter annars för tillfälligt och filar naglarna.. folk vill att jag ska dra ner till Grebbestad men jag e trött och då går jag inte ihop med att köra moppe^^

Snart ska jag sova tror jag ;o

detta får bli ett kort inlägg, 

vi talaz (y'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 15:49

hejsan, nu dissar jag bloggplatsen min nya blogg är www.jjosefinegoldstein.blogspot.com :) pussar ...

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 14:12

Hejsan som ni ser har jag ändrat om bloggen igen, jag ändrar den hela tiden men det är för att jag inte blir nöjd med den. Men nu känner jag mig nöjd    Denna dag går snabbt eller jag tycker det iallfall, har funderingar på att sticka ut och fota...

Av josse goldstein - 11 augusti 2010 23:54

Heej!  skriver ett snabbt inlägg för dagen och det blir inte så långt, dagen har bestått av kompisar, moppe, bensin och körning och prata i telefon ^^ Jag ska skriva mer imorn, lovar! Sängen väntar på mig just nu och som ni ser har jag ny desig...

Av josse goldstein - 8 augusti 2010 23:35


skulle bara säga att jag är ganska trött, och nu ska jag duscha sen sova, och så ska jag upp ganska tidigt imorn också ;O puuuussss, juste ny topp.. vet inte om jag blev så nöjd.. kommentera gärna vad ni tycker :)    ...

Av josse goldstein - 7 augusti 2010 17:46


Neeeeeeee mmeeennn tjjjjjennna :) saknat mig? klart ni har ;) haha nej men jag har vart hos min farmor och farfar.. och dom hade ingen data :( I torsdags åkte jag till Munkedal, till min farbror och hans familj :) visst dom hade data men jag ...

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards