josefinegoldstein

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av josse goldstein - 7 augusti 2010 17:46

Neeeeeeee mmeeennn tjjjjjennna :)

saknat mig?

klart ni har ;)

haha nej men jag har vart hos min farmor och farfar.. och dom hade ingen data :(

I torsdags åkte jag till Munkedal, till min farbror och hans familj :) visst dom hade data men jag palla inte sätta mig där ;o Jag typ längtar inte till skolan ;o


Vill ni höra några skämt? ni har inget val så ni får höra dom

första då:

"jag tror jag måste svininfluens sprutan igen"

"Varför?"

"jag låg med ett svin"

HAHAHAH nej det va inte så kul :) men jag hoppas ni fattar det ;o

Andra skämtet:

"Vad sa Josef Frtizels (stavning) fru innan dom gick och la sig?"

nej ingen vet okej :)

Hon fråga " har du släkt nere i källarn?" HAHAHAH så jävla kul va :)

jag borde bli komiker asså :) hihihi

Nej snart kommer Sara och Anders hit :D

Bjuder på 2 bilder som jag tog när jag va borta :)

  



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards