josefinegoldstein

Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Ny design (y

Av josse goldstein - 15 juli 2010 21:06

Hejsan bloggen :)

Sorry för jag inte skrivit på ett tag nu men jag har en förklarning till det hela (y'

Jo i Lördags va det ju Carneval i Grebbestad och jag palla inte gå så jag åkte ner till Göteborg.. kanske redan har skrivit det. Men iallfall, jag tog följe till Gbg med min kusin och hennes kille :) Dom skulle nämligen till Spanien. När jag kom till Gbg så blev jag hämtad av pappas Chef, han bjöd mig på mat :) Och medans vi åt så fråga han mig om jag fortfarande fota, och jag sa ju självklart ja. Så efter vi hade ätit åkte vi runt och kolla efter systemkamera (y' och när vi väl hitta den jag spara till så tog han fram plånboken och tog fram pengarna :o

jag blev så chockad.. jag fick alltså en systemkamera :D fyfan vad glad jag blev :D

Under den tiden jag va i gbg så har jag lyckats med följande:

Somna i truck på pappas jobb..

Blev typ omkörd av en buss.. eller ahh bussen körde förbi mig och Moa, och det va mitt i natten så vi fick gå en jävla bit för att komma dit där vi bodde ;o

Det positiva va att jag träffa min kompis Jannica som jag inte har träffat på över 3 år ;o så det va mega kul (y'

Sen har jag väl lyckats med massa saker.. både neggu och posi :)



Igår när jag kom hem från gbg så åkte jag ner till Grebbestad och var med Anton, Rex,Jocke och L-P.. det va kul :) kom 3 killar och ville ha skjuts, vi fick ju pengar för det så varför inte.. Jag fick köra den snygga ;) haha blev faktiskt en flört mellan mig och han ;) höhö Jag hade typ kört honom i 1-2 min.. när han går av ger han mig 100 spänn och blinkar ;p hha snacka om att tj'na pengar. När jag åkte tillbaks så lyckades jag ramla -.- hahaha måste sätt roligt ut asså.. sen inne i skogen så ramla igen -.- och då slog jag mig ganska rejält på benen. Och när jag skulle hem från Grebbestad så körde jag nästan ner i diket.. och anledningen till detta va för att jag va trött. Så Johan fick köra hem moppen för mig och jag åkte med mamma. 

Avslutar med några bilder från GBG :)





  


  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 15:49

hejsan, nu dissar jag bloggplatsen min nya blogg är www.jjosefinegoldstein.blogspot.com :) pussar ...

Av josse goldstein - 12 augusti 2010 14:12

Hejsan som ni ser har jag ändrat om bloggen igen, jag ändrar den hela tiden men det är för att jag inte blir nöjd med den. Men nu känner jag mig nöjd    Denna dag går snabbt eller jag tycker det iallfall, har funderingar på att sticka ut och fota...

Av josse goldstein - 11 augusti 2010 23:54

Heej!  skriver ett snabbt inlägg för dagen och det blir inte så långt, dagen har bestått av kompisar, moppe, bensin och körning och prata i telefon ^^ Jag ska skriva mer imorn, lovar! Sängen väntar på mig just nu och som ni ser har jag ny desig...

Av josse goldstein - 9 augusti 2010 18:13

Hejjsan Yes vi dissar myggbett det är bara fett jobbigt ;o har fått ett myggbett på min högra skinka :( gillas inte här! Sitter annars för tillfälligt och filar naglarna.. folk vill att jag ska dra ner till Grebbestad men jag e trött och då går j...

Av josse goldstein - 8 augusti 2010 23:35


skulle bara säga att jag är ganska trött, och nu ska jag duscha sen sova, och så ska jag upp ganska tidigt imorn också ;O puuuussss, juste ny topp.. vet inte om jag blev så nöjd.. kommentera gärna vad ni tycker :)    ...

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards