josefinegoldstein

Alla inlägg under januari 2010

Av josse goldstein - 31 januari 2010 10:57

hallllllu blooooggenn^^

i Fredas så fick jag typ värsta migränanfallet eller nått :s kunden inte göra nånting men efter en stund gick det över^^

Igår (lördag) va jag i gbg med Filip ^^ gjorde inte så mycket och det hände inte så mycket heller det va typ lite dött i gbg :O åkte tillbaks själv till tanum, och det va så jävla tråkigt så jag dog! kom till tanum stack ner to bhallen och päste där (Y)

nu e det söndag och jag sitter och pääääääser vid datan :) ska snart hjälpa mamma att hänga upp tvätten för att vara snäll:)

imorn är det måndag och då blire skolan (N)

men skriver nog mer sen :)


talazhej :d

Av josse goldstein - 29 januari 2010 20:38

cha bluggen :)

sitter i lunden och päser, blir hem till morfar sen^^ sen imorn blire gbg med filip;)

aaa typ inte så glader idag.. men asså aja får väl se om det blir bättre.. men ska dra ut och lägga mig i snön nu

talazej ^^

Av josse goldstein - 28 januari 2010 18:13

Hejsanhejsansvejjsan tjatjotjao aja hej iallfall^^

jag bara pallar egentligen inte skriva.. men nu skriver jag ändå.. börjar bli lite slarvig med att skriva nu känns det som :O

Men aja. veckan har vart lite seg och det kunde ju ha vart bättre.. men man får väl leva med det! Imorn är det då fredag, DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYSSSSSSSS. aa typ sådär:) nej men det blir till att tillbringa tiden först med Bjöönnkken (kinesssnopp) sen drar man till lunden och träffar folk :)

sen vid 11 blir man hämtad av morfar :d Woho! har fan inte träffat morfar på ett tag :O sen på lördag på morgonen drar man till GBG med Filip:)


talazhej^^<1+2

Av josse goldstein - 26 januari 2010 18:40

Tjjja :)

som sagt tisdagar är så jävla tröga >< man bara typ aa jag vet inte >< men man är iallfall trött som fan..

idag har det inte hänt så mycket.. möte med Lena och sen kamratstödjarna (Y) sen blev det engelska i några minuter,, TFM (N) jumpa som man bara päste på.. sen va det språkverkstad.. trööööögt.. >< men aa nu sitter man här och päser på'... BDB funkar inte :( luvet går under.. men talazhej<3

Av josse goldstein - 24 januari 2010 14:25

Hejjjssann :)

Sitter och päser framflr datan (Y) lyssnar på Sean Kingston :) och skördar xd hahaha

söndagar är ju bara såååå jävla sega >< har inte gjort ett piss.. hade tänkt att städa mitt rum sen tror jag :O så ska jag duscha (Y) sen blire päsa vid datan och sen Johan Falk! det bästa med det är ju att det sänd i Göteborg ;)


Har vart jätte duktig och gjort klart framsidan till emgelska arbetet :)


Här är en bild (3 bilder i 1 bild ;) från framsidan efter som jag inte kan ladda upp den :(   men skriver nog mer sen så talazhej ;)

Av josse goldstein - 23 januari 2010 21:51

ChhhhhaChhhaaa :))))

hann tyvärr inte skriva igår :/ sorry för det.. men det va väl okej på lunden :) kom hem vid typ halv 11 eller nått. Päste vid datan :) gick upp och la mig, vakna av klockan vid 7 på mörra >< sminka mig och så.. stack till knäm och mötte Filip :) Bussen ner till GBG va bara päs (Y) :)

Nere i GBG päste man sönder (Y) åkte hiss på det dära glashotellet som har 23 våningar :O Väl inne i hissen får man panik >< och aa jag är höjd rädd så det gick ju sååååå bra.. åkte ner typ nästan lika snabbt :) stack och åt på donken efter de^^ och sen till höjdpunkten :d jag h'mta min mobil idag :d wohohoooh :) värsta happy face look ----> :D

Tåget hem va ju segast.. eller aa tåget va ju kul men sen bussen va ju fett lame -.- tog 3 timmar att komma till tanum :/ stack och köpte mer när vi kom (Y) och sen drog vi enr till Bhallen :)

Nu sitter jag här och päser för mig själv :)


Tack för dagen Filip :)<3

'


pussar :)<3

Av josse goldstein - 21 januari 2010 17:09

Dagen börja med salsa kurs (Y) -.- haha kunde inte skit.. stod bara och aa du vet shake that ass bitch, i think you get it ;) sen vare engelska (Y) och sen bara man päste på.. drog till hemkunskapen. päste och gjorde typ nått >< sen blev det till att päsa med Anton en stund :) sen så va jag cool och slog persson:) och standler den bitchen tog min klubba >< och aa sen bara man päste (Y) sen blev hallåhej talazhej :) drog hem och nu sitter jag här^^ imorn kommer jag inte kunna skriva eller jo kanske ^^ men aa nu ska jag dra


talazhej :)<3

Av josse goldstein - 20 januari 2010 20:14

Chha :) haft prov i No idag >< gick ju sååååååååååååååååå bra >< efter skolan päste man sen bhallen och aa massa mas där >< nu sitter jag hemma och cepar på skype för att ingen är inne men jag har nyss skaffat det så har ingen jag kan snacka med >< och klockan 9 är det andra avenyn :D:D:DD:D:D:D:D:D:D:<3


men talazhej^^

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards