josefinegoldstein

Alla inlägg under juni 2010

Av josse goldstein - 26 juni 2010 20:17

Hejsan, igår tog jag ju mitt första dopp.. och idag blev det de andra :) och det va kallare :( och ehm ahh idag så blev det grebbestad med bjonken, och där träffa vi på 2 killar som inte kunde ta sig hem på nått sätt.. tyckte änna synd om dom :( så vi fick hjälpa dom :) sneeelll hesstt asså :)

ehm ja imorn blir det till att bara vara hemma och chillllaaaa :) jag känner att jag rör när jag skriver men det får la gå :) men nu ska jag dra mig så vi talaz^^

Av josse goldstein - 25 juni 2010 23:10

Hejsan och ahh glad midsommar alla^^

Idag har jag suttit hemma........-. wohoh vad kul.. njaaa.. har faktiskt badat också.. va vid bröddarna med Anders och sara :) höhö kanske lite kallt i början men sen blev det riktigt skönt:) annars har det ju inte hänt så mycket idag.. har bara trökat :( och snart blir det nog sängen för jag är über trött -.-

vi talaz :)

Av josse goldstein - 24 juni 2010 15:52

hiihihihih hejsan :) NU JÄVLAR HAR JAG ÄNTLIGEN SLUTAT SOMMARSKOLAN. wiohiohihihihihihihoohohohohohohohoohoh mega happy :D nu ska jag ut och köra moped :d hejdåhh :)   

Av josse goldstein - 22 juni 2010 17:38

Hejsan :)

Idag har det vart skola som vanligt.. men nu är det bara 2 dagar kvar till sommarskolan slutar :d Och det känns som allt går framåt just nu :d det är inte långt kvar tills jag har alla pengar till systemkameran och ahh snart är skolan slut och livet rullar på (y' vissa saker vill man ju fin slipa på men det kommer :)

Mina grannar va nyss här och lämna en försenad present till mig^^ Och när jag öppna den stora lådan som dom hade med sig så var det en bensindunk :d och på bensin dunken så va det några playboy kaniner på.. och jag har ett playboy klistermärke på min moppe så det blev ju värsta bra :d så blev jätte nöjd (y' och dunken va full så nu har jag bensin :D

Men nu ska jag ta och dra mig så vi talaz :d

Av josse goldstein - 20 juni 2010 12:38

hejsan, yes i helgen blev jag 15 längtade bast (y och varför denna längtan.. ahh det finns massa men en speciell är att jag får köra moppe och göra det efterlängtade provet till moppe koret :d

I fredags blev det som vanligt sommarskola, men efter det så bar det hem och träffa massa släktingar. På lördagen åkte jag och Bianka till Göteborg för att fira min födelsedag :d riktigt najs va det :) Sen bar det av till Grebbestad för min del :) vädret va ju inte helt 100 men det fick la gå ^^

Där nere iallfall var jag med Anton och Menöy :)

Idag så händer det la inte så mycket. blir till att plugga till moppe provet imorn (y

yesyes, ingen systemkamera i present blev det :/ men pengar blev det allt (y så nu är det på bättringsväg till system (Y :)


Puusaarrr

Av josse goldstein - 17 juni 2010 21:30

Hejsan, ahh sorry för att jag inte skrev igår.. vet inte ens om jag skrev i förrgår heller men men^^ ahh nej jag har inte orkat och jag är bara så jävla trött så jag bara palla inte -.- den hära sommarskolan tar kål på mig asså -.-

Det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller 15 bast, wohohoho :) då blir det Göteborg för hela slanten!

Skolan går bra, höhö jobbar faktiskt :d och ahh vet inte riktigt vad jag ska säga mer men ni får la ha det så gött da, så talaz vi på gg :)

Av josse goldstein - 14 juni 2010 19:13

Hejsan, yes nu har jag klarat av 1 dag av 9 på sommarskolan så då är det alltså 8 dagar kvar.

Jag glömde berätta att jag fick en ny mobil i torsdags :) och det va bara för att jag sluta 8.an xd jag bara ahh tack (y' bild --->   

Annars idag så har jag spenderat för det mesta med Anton men också bianka :)

pusssar

Av josse goldstein - 13 juni 2010 18:41

Hejsan, tummen ner för att sommarskolan börjar imorgon >< är inte taggad nånstans.. Söndag idag då och som vanligt.. huuuuur tråkigt som helst >< jaja nu är det bara ehm.. ahh.. 6 dagar kvar tills jag fyller år (y' najjjs de, då blir jag 15 :D

Och om 8 dagar ska jag göra moppe provet(Y

jao, nej nu bjuder jag på en ego bild så ni får la ha det så gött :d   

Presentation


Yes, nu har du kommit rätt du! Läs och njut av bloggen (y'
Och en sak till.. Simma lugnt, use condoms!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards